Published on :

Adaptacja rozwiązań AI jest wyzwaniem, któremu musi sprostać również branża pharma&medical. Co ważne, wdrażanie nowoczesnych technologii w tym przypadku dotyczy nie tylko produkcji leków, ale przede wszystkim komercyjnych i wspierających organizacje działów. W procesach automatyzacyjnych i digitalizacyjnych kluczowe są nie tylko odpowiednie narzędzia i zaplanowane procesy, ale także – jeśli nie przede wszystkim – odpowiednio zmotywowani i zaangażowani kompetencyjni pracownicy. To tylko część wyzwań, którym będzie poświęcone VI FORUM PHARMA PLANET 360, organizowane 6-7 listopada 2024 w Warszawie przez brave conferences. Tematem przewodnim VI edycji Forum jest Drive your organization safely in BANIA world with the best employees!

Poszukiwanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz wykwalifikowanych pracowników w branży pharma&medical zderza się z niepewną i zmienną rzeczywistością.  — Na horyzoncie zmian pojawia się dyrektywa Unii Europejskiej o jawności wynagrodzeń. Warto się do niej przygotować. Z drugiej strony mamy niepewną sytuację polityczną: nagły wybuch konfliktu zbrojnego w obrębie Kanału Sueskiego kolejny raz pokazał, że jesteśmy globalną wioską – zabezpieczanie organizacji, łańcuchów dostaw i dostępności leków dla pacjentów jest wciąż niezmiernie ważne. Jaką strategię obrać przy zarządzaniu zapasami leków?— podkreśla Anna Kępka, Project Manager brave conferences.

Program opracowano w oparciu o rozmowy z ekspertami pharma&medical z największych firm w Polsce i jest odpowiedzią na 8 najważniejszych wyzwań branży:

  1. JAK DOPASOWAĆ ORGANIZACJĘ PHARMA&MEDICAL DO NIEPEWNEJ SYTUACJI GEOPOLITYCZNEJ I REGULACYJNEJ I ZABEZPIECZYĆ LEKI DLA PACJENTA;
  2. JAK SPRAWNIE PRZEPROWADZIĆ ORGANIZACJĘ PRZEZ ZMIANĘ W KONTEKŚCIE AKTUALNEJ SYTUACJI RYNKOWEJ I NOWYCH MOŻLIWOŚCI TECHNOLOGICZNYCH;
  3. JAK AUTOMATYZOWAĆ I OPTYMALIZOWAĆ PROCESY ORAZ WDRAŻAĆ NOWE ROZWIĄZANIA W LOGISTYCE I DYSTRYBUCJI;
  4. JAKIE DZISIAJ TWORZYĆ STRATEGIE ROZWOJU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ DO ŚRODOWISKA MEDYCZNEGO I PACJENTA;
  5. JAK ZMNIEJSZYĆ ROTACJĘ I ZATRZYMAĆ NAJLEPSZYCH PRACOWNIKÓW;
  6. JAK RADZIŚ SOBIE W ORGANIZACJI ZE ZŁOŻONOŚCIĄ PROCESÓW OMNICHANNELOWYCH;
  7. JAK ZARZĄDZAĆ ZESPOŁEM SF, BUDOWAĆ JEGO ZAANGAŻOWANIE I WŁĄCZYĆ W TRANSFORMACJĘ CYFROWĄ;
  8. JAK DZIĘKI ANALIZIE DANYCH I NOWYM TECHNOLOGIOM DOSKONALIĆ PROCESY HR I LEPIEJ PODEJMOWAĆ PERSONALNE DECYZJE.

Wśród pierwszych potwierdzonych Prelegentów reprezentanci, m.in. ANGELINI PHARMA, APTEKA SŁONECZNA,ASTRAZENECA, BAXTER, BIOTON, BOEHRINGER INGELHEIM, COLOPLAST, FERRING PHARMACEUTICALS, FRESENIUS KABI, GEDEON RICHTER, GSK, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA, IPSEN, MERCK, NOVARTIS, NOVO NORDISK, NUTRICIA, PAUL HARTMANN, POLFA TARCHOMIN, POLPHARMA, PZPPF, SANOFI, STADA, TEVA, USP ZDROWIE, ZENTIVA,ZPHF.

Lista Prelegentów:

https://pharmaplanet.pl/prelegenci/

Propozycje programowe:

https://pharmaplanet.pl/program-1-dzien/

Bilety:

https://pharmaplanet2024.registration-form.online/

Korzystna oferta indywidualna oraz grupowa!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Anna Banaś

[email protected]

tel. 787 092 566