SKARGI, REKLAMACJE I NIEZGODNOŚCI JAKO NARZĘDZIA DOSKONALENIA – WEBINAR
Termin szkolenia: 26 listopada 2022 r.
Miejsce szkolenia: szkolenie on-line (3 godz.)
Cena szkolenia: 250 zł netto/osoba
Zakres szkolenia:
Podczas webinaru poruszone zostaną m.in. takie zagadnienia jak: poufność, bezstronność, reklamacje, skargi i niezgodności jako narzędzia doskonalenia oraz omówiona zostanie procedura postępowania w kontaktach z Klientem i z dostawcami w odniesieniu do wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02.
Harmonogram szkolenia: 26 listopada godz. 10:30 – 13:30
- Poufność i bezstronność
- Kontakty z Klientem – zapytania, oferta i umowa na badania
- Postępowanie z dostawcami
- Specyfikacja zamówienia i kryteria oceny dostawców
- Reklamacje i skargi
- Audyty, działania korygujące i naprawcze jako narzędzia doskonalenia
Wykładowca:
Użytkownik musi zapewnić:
Komputer klasy PC, laptop lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową. Uczestnicy nie muszą instalować oprogramowania na swoich komputerach.
Możliwe formy zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu:
- zgłoszenie na formularzu elektronicznym dostępnym poniżej lub tradycyjny formularz zgłoszeniowy (rekomendowane)
- przesłanie skanu tradycyjnego formularza zgłoszeniowego na adres: [email protected]
Do pobrania:
Płatność za szkolenie:
Przelew w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury VAT. Faktura VAT przekazana zostanie przesłana uczestnikowi szkolenia drogą elektroniczną, po zakończonym szkoleniu.
Dodatkowe informacje:
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami.
Kamila – tel.: 888 090 678
Krzysztof – tel.: 500 074 479
Obsługa szkoleń: [email protected]
W skrócie:
Kiedy: 26 listopada 2022, 10:30 – 13:30
Forma: Szkolenie online, konferencja video wraz z interaktywną prezentacją, notatkami oraz rozmową z prowadzącym
Cena: 250 zł netto/osoba
Jak się zgłosić?: Formularz zgłoszeniowy online
Organizator: Laboratoryjnie.pl
Formularz online:
Nie znaleziono żadnych pól.