Zapraszamy do naszej Akademii Profesjonalisty w ramach, której udostępniamy specjalistyczne kursy dotyczące działalności laboratoryjnej. Kursy mają postać szeregu zajęć prowadzonych przez ekspertów a ukończenie Akademii potwierdzone jest dyplomem.
15 kwietnia rozpoczynamy czwartą edycję, pt.:
Kompetentny kierownik laboratorium
dotyczącą praktycznych aspektów normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących”
Czas trwania:
Seria weekendowych zajęć on-line zrealizowanych w terminie od 15 kwietnia do 17 czerwca 2023 roku.
Koszt udziału:
- do 15 marca: 1300 zł netto/osoba
- po 15 marca: 1500 zł netto/osoba
Kwota obejmuje udział we wszystkich 9 spotkaniach!
Forma płatności: przedpłata
UWAGA: Dla uczestników 4. edycji Akademii darmowy udział w szkoleniu: Elastyczny zakres akredytacji
Sposób zgłoszenia udziału:
- Zapoznaj się z Regulaminem Akademii
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy (pdf) i wyślij go na adres [email protected] lub skorzystaj z formularza elektronicznego na dole strony.
Pliki do pobrania:
Zapewniamy:
- dostęp do spotkań „na żywo” zgodnie z poniższym harmonogramem zajęć,
- udział w dyskusjach i sesjach Q&A,
- dostęp do wszelkich materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej udostępnionych przez prowadzących,
- dostęp do nagrań zajęć przez okres trwania danej edycji Akademii,
- indywidualne konsultacje z prowadzącymi,
- pierwszeństwo udziału w wydarzeniach organizowanych przez laboratoryjnie.pl,
- zaświadczenie ukończenia szkolenia,
- dyplom ukończenia Akademii.
Dodatkowe informacje:
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z nami.
Kamila – tel.: 888 090 678
Krzysztof – tel.: 500 074 479
obsługa szkoleń: [email protected]
Zakres zajęć:
1 | 2023-04-15 godz. 10:30 – 13:30 |
Norma PN EN ISO IEC 17025:2018-02 jako podstawowe wymaganie systemu jakości w laboratorium oraz wytyczne Polskiego Centrum Akredytacji dla laboratoriów akredytowanych | dr inż. Monika Partyka |
2 | 2023-04-29 godz. 10:30 – 13:30 |
Zarządzanie kompetencjami pracowników – od oceny potrzeb zatrudnienia po ocenę potrzeb szkoleniowych, nadzór nad kompetencjami i ocenę pracy pracownika – jak na to wszystko znaleźć sposób w gąszczu codzienności? | dr inż. Monika Partyka |
3 | 2023-05-13 godz. 10:30 – 13:30 |
Komunikacja w zespole, zarządzanie czasem i budowanie świadomości jakościowej metodą małych kroków – czyli ryba psuje się od głowy, ale wszyscy są odpowiedzialni za końcowy efekt | dr inż. Monika Partyka |
4 | 2023-05-20 godz. 10:30 – 13:30 |
Szacowanie wydajności laboratoryjnej, kosztów pracy, kosztów jakości oraz zarządzanie różnymi typami umów w laboratorium, wykorzystanie narzędzi arkusza kalkulacyjnego do zarządzania jakością w laboratorium | dr inż. Monika Partyka |
5 | 2023-05-27 godz. 10:30 – 13:30 |
Analiza ryzyka w procesach laboratorium – czyli podejmowanie decyzji na podstawie świadomego wyboru | mgr Justyna Król |
6 | 2023-06-03 godz. 10:30 – 13:30 |
Zarządzanie wyposażeniem w świetle wymagań PN EN ISO IEC 17025:2018-02 | dr inż. Monika Partyka |
7 | 2023-06-10 godz. 10:30 – 13:30 |
Audyty jako narzędzia doskonalenia i odpowiedzialność Kierownika Laboratorium za wnioski płynące z audytów wewnętrznych i zewnętrznych | dr inż. Monika Partyka |
8 | 2023-06-17 godz. 10:30 – 13:30 |
Skargi, zażalenia i niezgodności a jakość. Łyżka dziegciu w beczce miodu – czyli w jaki sposób niemiłe informacje służą doskonaleniu | dr inż. Monika Partyka |
9 | 2023-06-17 godz. 13:30 – 15:30 |
Narzędzia marketingowe w laboratorium | mgr Krzysztof Wołowiec |
Prowadzący:
dr inż. Monika Partyka – specjalista z zakresu ochrony środowiska, analizy żywności, suplementów diety, kosmetyków, produktów zielarskich oraz farmaceutyków i bezpieczeństwa tych produktów; doświadczony praktyk w opracowywaniu nowych metodyk badawczych, ich wdrażaniu do praktyki laboratoryjnej, zasad walidacji i transferu. Doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem jakością oraz zarządzaniem zespołem obecnie wykorzystuje w bieżącej pracy laboratorium analitycznego.
mgr Justyna Król – specjalista z zakresu ochrony środowiska z ponad 20-letnim doświadczeniem branżowym obejmującym każdy element realizowanej działalności od pobierania próbek, ich wstępnego przygotowania oraz badań po wydawanie opinii/ interpretacji oraz opracowywanie danych; z wykształcenia chemik analityk; obecnie Kierownik ds. Jakości w Laboratorium środowiskowym systematycznie poszerzający swoją wiedzę i doskonalący posiadane umiejętności (Lean Management/ Qualit Management)
mgr Krzysztof Wołowiec – specjalista z zakresu chemii i ochrony środowiska z ponad 10-letnim doświadczeniem w zarządzaniu i rozwijaniu akredytowanego laboratorium badawczego oraz akredytowanego organizatora badań biegłości.
Formularz zgłoszeniowy: