Poufność, bezstronność, reklamacje, skargi i niezgodności jako narzędzia doskonalenia? Tak. Omówimy procedurę postępowania w kontaktach z Klientem i z dostawcami w odniesieniu do wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 podczas 3-godzinnego spotkania online, 26 listopada.
Harmonogram spotkania
- Poufność i bezstronność
- Kontakty z Klientem – zapytania, oferta i umowa na badania
- Postępowanie z dostawcami
- Specyfikacja zamówienia i kryteria oceny dostawców
- Reklamacje i skargi
- Audyty, działania korygujące i naprawcze jako narzędzia doskonalenia
Sprawdź szczegóły i dołącz do wydarzenia:
Przeczytaj również:
Politechnika Świętokrzyska: wsparcie dla OZE
Charakterystyka Laboratorium Energooszczędnych Technologii Materiałów i Inżynierii Materiałowej CENW...
PLATFORMA BADAWCZO-WDROŻENIOWA KLUCZOWYCH TECHNOLOGII PRZEMYSŁU 4.0 W POLITECHNICE ŚWIĘTOKRZYSKIEJ
Nowy odcinek "W normie"
Targi PCI Days – Specjalna Edycja wydarzenia już w czerwcu 2025!
Kongres Biogazu 12-13 grudnia 2024 r. Nie przegap!