
Poufność, bezstronność, reklamacje, skargi i niezgodności jako narzędzia doskonalenia? Tak. Omówimy procedurę postępowania w kontaktach z Klientem i z dostawcami w odniesieniu do wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 podczas 3-godzinnego spotkania online, 26 listopada.
Harmonogram spotkania
- Poufność i bezstronność
- Kontakty z Klientem – zapytania, oferta i umowa na badania
- Postępowanie z dostawcami
- Specyfikacja zamówienia i kryteria oceny dostawców
- Reklamacje i skargi
- Audyty, działania korygujące i naprawcze jako narzędzia doskonalenia
Sprawdź szczegóły i dołącz do wydarzenia:
Przeczytaj również:
Podłoża mikrobiologiczne
Druga tura XXX Sympozjum Klubu POLLAB w Krynicy-Zdroju – praktyka codzienna i nowe wyzwania laborato...
"Metrologia przyszłości" - niezwykłe spotkanie nauki i gospodarki
Trwa nabór do 7. edycji Akademii laboratoryjnie.pl
Apel o działanie w sprawie zanieczyszczenia gleby tworzywami sztucznymi
GIF: Ostrzeżenie publiczne