![](https://laboratoryjnie.pl/wp-content/uploads/2022/11/ok-gbef8f84cb_1920.jpg)
Poufność, bezstronność, reklamacje, skargi i niezgodności jako narzędzia doskonalenia? Tak. Omówimy procedurę postępowania w kontaktach z Klientem i z dostawcami w odniesieniu do wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 podczas 3-godzinnego spotkania online, 26 listopada.
Harmonogram spotkania
- Poufność i bezstronność
- Kontakty z Klientem – zapytania, oferta i umowa na badania
- Postępowanie z dostawcami
- Specyfikacja zamówienia i kryteria oceny dostawców
- Reklamacje i skargi
- Audyty, działania korygujące i naprawcze jako narzędzia doskonalenia
Sprawdź szczegóły i dołącz do wydarzenia:
Przeczytaj również:
Laboratorium Badawczo-Rozwojowe SHIM-POL
FILM - Chromatografia cieczowa w dyrektywie PE w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia prze...
VI FORUM PHARMA PLANET 360, 6-7 listopada 2024, Warszawa
Targi PCI Days 2024 już za nami - podsumowanie, galeria zdjęć
Nowy odcinek "W normie"
Startuje nasza Akademia. To już 6. edycja